LOGO-TOOLS sp. z o.o.
62-040 Puszczykowo,

ul. Gen. Dąbrowskiego 22

✆ tel. kom. 531-701-002 - mazowieckie, lubelskie, podlaskie, warmińsko-mazurskie (wsch. część)

✆ tel. kom. 531-101-151 - kujawsko-pomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie (zach. część) zachodniopomorskie (wsch.część)

✆ tel. kom. 531-180-310 - małopolskie, podkarpackie, śląskie, świętokrzyskie

✆ tel. kom. 503-173-179 - lubuskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie (zach.część)

✆ tel. kom. 503-115-153 - dolnośląskie, łódzkie, opolskie

LOGO-TOOLS | Solidne narzędzia dla instalatorów


Serwis

Gwarancja LOGO-Tools

  1. Na wszystkie narzędzia dystrybuowane przez LOGO-Tools udzielana jest 12 miesięczna gwarancja (24 miesiące w przypadku sprzedaży konsumenckiej).
  2. W czasie trwania ochrony gwarancyjnej firma LOGO-Tools zapewnia bezpłatne usunięcie usterek, będących następstwem użycia w procesie produkcji wadliwych części (wady fabryczne), o ile przestrzegane były zasady prawidłowej obsługi, zgodnej z instrukcją obsługi.
  3. Gwarancją nie są objęte akcesoria i materiały eksploatacyjne, takie jak kółka tnące, ostrza tnące i.t.p.
  4. Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku zerwania plomb gwarancyjnych, tabliczki znamionowej z numerem seryjnym lub stwierdzenia przez serwis producenta dokonywania nieautoryzowanych napraw lub modyfikacji urządzenia.
  5. Do wykonywania naprawy gwarancyjnych upoważniony jest wyłącznie serwis LOGO-Tools.

Formularz reklamacyjny

Załączniki (opcjonalnie)

ADRES SERWISU

LOGO-Tools spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
62-040 Puszczykowo, ul. Gen. Dąbrowskiego 22

Skontaktujemy się z Państwem niezwłocznie po otrzymaniu protokołu reklamacyjnego i zaproponujemy najszybszy sposób załatwienia reklamacji.
Jeśli jest to możliwe prosimy o załączenie zdjęć uszkodzonego urządzenia


Jeśli nie mogą Państwo skorzystać z formularza na naszej stronie, prosimy o wysłanie protokołu reklamacyjnego w inny sposób. Protokół powinien zawierać poniższe dane:

  1. Imię i nazwisko zgłaszającego/Nazwa Firmy
  2. Dane kontaktowe (nr. telefonu, adres e-mail)
  3. Nazwa/nr. art. reklamowanego urządzenia
  4. Adres do odesłania po naprawie
  5. Data nabycia
  6. Opis usterki
  7. Zdjęcia urządzenia
Share by: